Společnost Nicom a Asociace Profesionálů v Administrativě pro Vás připravly dvoudenní kurz, který Vás seznámí s triky, jak zaujmout zákazníka, podřízeného i šéfa a získat jejich pozornost. Dále naučí, jakou zvolit prezentaci, jak předat potřebné informace, nenudit a zapojit účastníky. Druhý den kurzu se účastníci naučí upravovat data prostřednictvím programu MS Excel a následně profesionálně prezentovat pomocí MS PowerPoint.
Kdy?
30.08. - 31.08.2010
Kde?
Praha
Obsah kurzu:
- Profesionální příprava prezentace
- Zásady sestavení prezentace
- Pozitivní naladění posluchačů
- Techniky upoutání pozornosti
- Metody zapojení posluchačů
- Využití emocí při prezentaci
- Hlasová technika
- Řeč těla a gestikulace ´
- Vizuální kontakt s posluchači
- Řečnické otázky, tipy a triky
- Vlastnosti projevu
- Načtení dat do MS Excel
- Rychlé zpracování tabulek v MS Excel
- Grafy v MS Excel
- Jak vytvořit profesionální prezentaci v MS PowerPoint
- Souhrnné snímky
- Nastavení prezentace, časování
- Předlohy nadpisů, snímků, podkladů a poznámek
- Jak do prezentace vkládat data s propojením i bez propojení
- Determinanty tvorby prezentace a její předvádění - tipy a triky
- Vlastní prezentace
Cenu kurzu:
4160 Kč + DPH/ osobu
Registrace a infornmace: Mgr.Petra Válková
valkova@nicom.cz
Tel.: +420 541 423 736
www.nicom.cz