Jste tu poprvé? Staňte se členem naší Asociace, zaregistrujte se a získejte výhody
Každý z vás jistě ví, že povolání asistentky či asistenta vyžaduje všestrannou osobnost a zahrnuje spoustu činností, které musí být prováděny profesionálně. Je toho hodně, co je potřeba znát a naučit se – kromě čistě odborných věcí i to, jak se chovat, oblékat, co říci a kdy radši mlčet, s kým jak jednat…
Samozřejmě se mnoho z toho můžeme naučit z různých zdrojů, na školeních a kurzech. Ale doba si žádá maximální zjednodušování. V zákaznickém servisu existuje pravidlo One and done. Znamená to, že je klient nejspokojenější, když získá veškerý servis a pomoc na jednom místě a nemusí chodit, jak se říká od čerta k ďáblu. A to je i cílem tohoto projektu – najít na jediném místě maximum rad, informací i kontaktů. Doufám, že to bude platit i v oblasti psychologie a komunikace.
Psycholog, lektor a konzultant v oblasti:
Přehled praxe a vzdělání: