TOPasistentka.cz

  • OSOBNOSTI
  • KARIÉRA
  • VZDĚLÁVÁNÍ
    A KURZY
  • IMAGE A STYL
  • NABÍDKY PRÁCE
  • SOUTĚŽ
  • PORADNY
  • TESTY
  • PŘIDEJTE SE K NÁM

Asociace Profesionálů v Administrativě - TOPasistentka o.s.

  • Aktuality
  • Kalendář akcí
  • Topasistentka ČR 2010
  • Topasistentka ČR 2009
  • O Asociaci
    • Úvodní slovo
    • Poslání a cíle
    • Členství v APA
    • Sekce APA
    • Orgány APA
    • Stanovy
  • Napsali o nás
  • Výhody a podmínky členství
  • Přihláška online
  • Fotogalerie
  • Partnerské projekty
  • Dokumenty Asociace
    • Archiv Bulletinů
    • Zápisy z členské Konference
    • Zprávy prezidia
    • Informace Sekcí
    • Ostatní dokumenty
  • Pro média
  • FAQ
  • Kontakty
  • Vytvořit nový účet
  • Zapomněli jste heslo?

Partnerské projekty

ASISTENTKA
ASISTENTKA

"MUŽ"
"MUŽ"

PROFIOFFICE CONSULTING
PROFIOFFICE
CONSULTING

Domů › Soutěž

Jste tu poprvé? Staňte se členem naší Asociace, zaregistrujte se a získejte výhody



  • Soutěž
  • Pravidla
  • Přihláška
  • Aktuálně
Klikněte pro zvětšení - PDF
TOPasistentka 2010

Poslání a cíl soutěže

Hlavním posláním soutěže je ocenit významné osobnosti v oboru administrativy a prezentovat jejich výsledky široké veřejnosti. Soutěž chce také poukázat na úlohu administrativních pracovníků ve firemní struktuře a neocenitelný přínos pro každého zaměstnavatele. V rámci výběru těch nejlepších je kladen důraz nejen na odborné znalosti a dovednosti, ale také na lidské kvality, etiku a loajalitu.

Proč soutěžit?

Vítěz získá prestižní ocenění, atraktivní věcné ceny, podpoří dobré jméno svého zaměstnavatele a zvýší svou hodnotu na trhu práce. Hodnotná cena je připravena i pro „garanta“ vítěze. Všichni účastníci finále obdrží mimo věcných cen i certifikát.

Podmínky účasti

Soutěž je určená všem ženám i mužům starším 18-ti let, s nejméně roční praxí na některé z pozic v rámci firemní správy, vykonávající svojí funkci na území ČR.

Do soutěže se mohou přihlásit i soutěžící, kteří svojí praxi vykonávali jako HPP v nedávné minulosti, nejvíce však 3 roky zpětně. Přihlásit se tedy mohou i ženy, které jsou v období konání soutěže na mateřské dovolené.

Soutěž není určená pouze asistentkám a asistentům, ale zastávanými pozicemi v rámci firemní správy se rozumí např. i recepční, technicko-administrativní pracovník, týmový asistent atd. Dále pak každý, jehož pracovní náplní je z větší části administrativa a domnívá se, že mu jeho znalosti a dovednosti umožní v soutěži obstát.

Dále pak každý, jehož pracovní náplní je z větší části administrativa a domnívá se, že mu jeho znalosti a dovednosti umožní v soutěži obstát.

Garantem soutěžícího musí být fyzická osoba z řad spolupracovníků současného či bývalého zaměstnavatele (podřízený, nadřízený, kolega), která se soutěžícím pracuje/pracovala nejméně 6 měsíců na jednom pracovišti a zná jeho profesní i lidské kvality.

Kritéria hodnocení

Při hodnocení bude porotou kladen důraz především na :

  • Dovednosti a znalosti z oblasti firemní správy
  • Využívání a rozvoj metod moderní administrativy
  • Osobní podíl na úspěšnosti a rozvoji firmy
  • Korektnost jednání a invenční myšlení
  • Pozitivní působení na své okolí a spolupracovníky
  • Doporučení garanta

Porota

Porota soutěže je tvořena předními českými i zahraničními odborníky na oblast lidských zdrojů, zástupci prezidia Asociace Profesionálů v Administrativě o.s., managery nadnárodních společností, psychology a celebritami z oblasti životního stylu a image.

Prezidentkou poroty je paní Eliška Hašková-Coolidge.

Průběh soutěže

Soutěž bude probíhat ve čtyřech kolech, z čehož první kolo- přihlášky a vyhodnocení (květen – 15. červenec 2010) ,druhé kolo (srpen - říjen 2010) bude probíhat korespondenční formou, třetí - semifinálové kolo (listopad 2010) za osobní účasti 15 semifinalistů v Praze, a čtvrté – finálové kolo proběhne v rámci galavečera za účasti 8 finalistů v llednu 2011 v Praze.

  • První kolo soutěže – přihláška, motivační dopis, životopis s fotografií
  • Druhé kolo – on-line test, on-line komunikace v cizím jazyce, referenční telefonický rozhovor s garantem soutěžícího, telefonický pohovor s určeným zástupcem poroty
  • Třetí kolo - absolvování pohovorů před porotou složenou nejméně z 5ti členů, prezentace 15 semifinalistů na internetu, hlasování veřejnosti o „Nejsympatičtější asistentku ČR“
  • Čtvrté kolo – prezentace finalistů na finálovém galavečeru a absolvování soutěžních disciplín před porotou a publikem

Soutěžní kategorie

  • TOPasistentka ČR roku 2010 , 1.,2.,3. místo
  • Nejsympatičtější asistentka 2010 – cena veřejnosti (cenu určí hlasy veřejnosti na základě prezentace finalistů na internetu)

Jak se mohu přihlásit?

Přihlásit do soutěže je možné zasláním vyplněné přihlášky fotografií a motivačního dopisu na E-mailovou adresu info@topasistentka.cz nejpozději do 15. července 2010.

(fotografie portrétová, min. 600 x 600 pix, max. 300 KB)

V případě nejasností kontaktujte realizační tým soutěže na tel: +420 602 698 886

>> Vytisknout <<

Tuto přihlášku prosím uložte do svého počítače, vyplňte všechna pole, a odešlete společně s Vaším životopisem vč. portrétové fotografie (max.300kB) a motivačním dopisem na e-mailovou adresu: info@topasistentka nejpozději do 15. července 2010.

Motivační dopis by měl porotě podat informaci v čem se cítíte být výjimečná, zásluhy, kariérní úspěchy, projekty.

Upozorňujeme, že platná je přihláška pouze v případě úplného vyplnění. V případě nejasností kontaktujte realizační tým soutěže na tel. č. +420 602 698 886.

Přejeme Vám mnoho štěstí v soutěži!

Přihláška ke stažení

prihlaska_topasistentka_2010.xls

Tisková zpráva

Asociace Profesionálů v Administrativě (APA) dne 6. května 2010 v prostorách Občanské plovárny oficiálně vyhlásila další ročník celostátní soutěže o TOPasistentku ČR pro rok 2010.  Ode dneška jsou tak přijímány přihlášky do již druhého ročníku, který opět vyhodnotí nejprofesionálnější asistentku či asistenta.

Asociace Profesionálů v Administrativě si vyhlášením dalšího ročníku soutěže TOPasistentka ČR klade za cíl posílit pozitivní vnímání pozice asistentek a dokázat tak, že je pro firmu stejně nepostradatelná jako vrcholový manažer.

Slavnostního startu nového ročníku se zúčastnila vítězka loňského klání Katarína Bašná ze společnosti HARTMANN – RICO a.s. Při této příležitosti převzala unikátní dárek v podobě otisku své pravé ruky na skleněném nosiči, a to přímo od prezidentky odborné poroty Elišky Haškové - Coolidge. Ruka má symbolizovat skutečnost, že každá dobrá asistentka je pravou rukou svého šéfa.

“Vloni se historicky prvního ročníku účastnilo 300 přihlášených a letos očekáváme, že toto číslo bezpochyby překonáme. Také doufáme, že se do finálového kola probojuje některý z asistentů, kteří v loňském roce bohužel neuspěli,” komentuje spuštění soutěže Jan Poledník, prezident občanského sdružení APA.

Přihlašovací formulář je k dispozici na stránkách www.topasistentka.cz, kde soutěžící naleznou také doplňující informace. Další podrobnosti budou k dispozici rovněž na business serveru Podnikatel.cz, jenž se stal hlavním mediálním partnerem soutěže.

“Na business serveru Podnikatel.cz a také na všech jeho účtech v sociálních sítích budou pro účastníky klání i čtenáře k dispozici podrobné informace, videa a fotografie z jednotlivých kol i finálového večera. Do projektu jsme šli především s tím, že chceme jasně poukázat na to, že dobrý manažer se bez profesionální asistentky či asistenta neobejde,” zhodnotil spolupráci Michael Hovorka, šéfredaktor business serveru Podnikatel.cz, který zároveň zasedne v odborné porotě finálového večera.



nabídka pracovních pozic

Spráce.cz

Z oboru "Administrativa, organizace"

top kurzy

Rekvalifikační kurzySoft skills profesionální asistentky manažeraKurzy grafiky (Adobe, Corel, Autodesk)

Partneři




Stavební systém EXTHERM přináší kompletní řešení pro vaše fasády, jako je fasádní polystyren, fasádní barva a fasádní omítka.

Copyright © Topasistentka
Zveřejněné materiály jsou chráněny autorským zákonem. Kopírování a šíření jakékoliv části obsahu bez svolení autora je zakázáno.
realizace: WEBMINT s.r.o. design: studio EM a Artfocus