Jste tu poprvé? Staňte se členem naší Asociace, zaregistrujte se a získejte výhody
P101 Postavení asistentky v hierarchii firmy
Uvědomění si důležitosti asistentských a sekretářských pozic ve firmě, jak využít možností profesního růstu od recepční až po vedoucí sekretariátu, způsoby a rozdílnosti komunikace s klienty, manažery, spolupracovníky a s ostatními asistentkami firmy v duchu firemní kultury – praktické příklady.
P-102 Time management v asistentské praxi
Souvislý příklad pracovního týdne asisentky formou řešení modelových situací – členění a plánování jednotlivých aktivit, stanovování priorit, umění řešit kolizní programové situace, dělení aktivit na samostatné a závislé na pokynech a přítomnosti manažera.
P-103 Správa firemních informací
Rozlišování druhů a chatekteru jednotlivých informací – umění diskrétnosti, mlčenlivosti, předávání či vyvracení informací. Společenský informačí servis pro manažera. Formy zpracování, archivace a destrukce informací.
P-104 Business English in Writing I.
Zásady a základy úpravy, stylizace a formátování obecné korespondence v angličtině s rozlišením britské a americké angličtiny. Rozdíly mezi korespondencí listinnou a elektronickou a způsoby užití příslušných frází. (vyžaduje minimálně mírně pokročilou znalost angličtiny).
P-105 Business English in Writing II.
Zaměření na anglickou obchodní korespondenci, struktura poptávky, nabídky, objednávky, potvrzení objednávky, oznámení o dodávce, fakturace, provedení nebo opoždění platby, storna, upomínky, reklamace – příslušné fráze a jejich užití. (vyžaduje minimálně mírně pokročilou znalost angličtiny).
P-106 Úprava obchodních a úředních písemností podle normy
Prezentace změn, ke kterým došlo při poslední novelizaci normy. Poznatky sjednocující vzhled a způsob úpravy dokumentů zjednodušují práci absolventů kurzu. Hlavním cílem kurzu je úspora času při současném zvyšování image společnosti zavedením normy do praxe.
P-107 Ekonomické minimum pro asistentskou praxi
Základní orientace v účetnictí jednoduchém i podvojném. Účetní teminologie (aktiva, pasiva, náklady, výnosy, příjmy, výdaje, majetek, odpisy, inventarizace). Správa (příruční) pokladny – vedení pokladní knihy, inventarizace, řešení manka, přebytku, daňové doklady, náležitosti, nejčastější chyby a omyly. Účetnictví jako zdroj informací o nákladech firmy nebo její části – daňově uznatelné a neuznatelné náklady a možnosti ovlivňování jejich výše (pohoštění, dary, dárkové a propagační předměty, letenky, atd.).
P-108 Ekonomické cítění a jednání asistentky
Profese asistentky sama o sobě nepřináší firmě zisk v podobě tržeb za zboží nebo služby, zcela určitě však asistentka ovlivňovat hospodářský výsledek zaměstnavatele může např. snižováním nákladů. Kde a jakými způsoby, pomocí jakých vyjednávacích technik, to se mohou asistentky osovojit v tomto vzdělávacím programu.
Pro bližší informace o vzdělávacích programech kontaktujte vedoucího Sekce vzdělávání a certifikací: Rosita.ciglerova@topasistentka.cz
V předmětu zprávy nezapomeňte, prosím, uvést kód programu, o který máte zájem.
K-101 Asertivita a komunikace pro asistentky
Asertivní chování je jednou z dovedností úspěšných lidí. Seminář ukazuje jednotlivé typy chování, představuje základní asertivní dovednosti a práva. Asistentky si vyzkouší jednotlivé techniky v modelových situacích, včetně způsobů kanalizace emocí a relaxace.
K-102 Efektivní telefonická komunikace pro asistentky
Zvládnutí vedení telefonické komunikace patří k základním profesním dovednostem úspěšné asistentky. Svědčí nejen o jejích osobních kvalitách, ale zároveň reprezentuje jak firmu, tak i svého šéfa. Prostřednictvím rozboru jednotlivých etap z pozice volajícího i volaného si účastnice osvojí správné návyky srozumitelného a pozitivního vyjadřování. Naučí se profesionálně řešit obtížné a konfliktní situace, seznámíme se s nezbytnými doprovodnými činnostmi telefonování.
K-103 Etiketa a protokol
Nácvik zvládání profesionálních společenských situací spojených s životem firmy – přijímání a péče o návštěvy, organizace firemních akcí, zasedací pořádky, dary a dárky, stolničení – stejně jako s prezentací firmy na jednorázových akcích.
K-104 Verbální komunikace ve službách firmy
Umíme se správně slovně vyjadřovat? Umíme to, co jsme dojednali při telefonické komunikaci nebo při jednání s partnery či kolegy, také výstižně, pravopisně, stylisticky a v předepsané úpravě zapsat? Čím se liší verbální projev mluvený a psaný? Čím se liší verbální komunikace psaná v listinné a elektronické podobě? Na tyto i jiné otázky naleznete odpovědi při absolvování tohoto vzdělávacícho programu.
K-105 Time management a stress management pro asistentky
Naučit se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas. Provést analýzu současného využívání času a identifikaci ztrátových faktorů. Pochopit příčiny stresu a zavránit jeho vzniku správným řízením svých povinností. Rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací. Získat praktické návody řešení a zvládání stresových situací.
K-106 Stressmanagement a relaxační techniky
Řešení vypjatých konfliktních situací - na pracovišti i mimo - zvládnutí profesní role.
Zvládání stresu jako podmínka uvolněné komunikace na pracovišti - indivudální test stresových příčin.
Antistresové metody první pomoci - jak ustát zuřícího šéfa a jiné zátěžové okamžiky.
Principy hospodaření s časem jako podmínka nestresové situace.
K-107 Image úspěšné ženy a její life style management
Modul k dispozici na vyžádání od 1.7.2008
Pro bližší informace o vzdělávacích programech kontaktujte vedoucího Sekce vzdělávání a certifikací: Rosita.ciglerova@topasistentka.cz
V předmětu zprávy nezapomeňte, prosím, uvést kód programu, o který máte zájem.
M-101 Office manager – pilíř firemní struktury
Vzdělávací program mapuje různorodé součásti pozice office manažera a význam této funkce ve struktuře firmy. Seznamuje s jednotlivými činnostmi, pravomocemi a odpovědnostmi z nich vyplývajícími. Učí efektivně komunikovat, organizovat a koordinovat plánované akce, stejně jako sjednávat, řídit a kontrolovat činnosti dodávané z externích zdrojů.
M-102 Telefonická komunikace – základ firemní i osobní image
Naučíme Vás zásadám účinné telefonické komunikace. Prostřednictvím rozboru jednotlivých etap z pozice volajícího i volaného si osvojíte správné návyky srozumitelného a pozitivního vyjadřování. Identifikací a eliminací vlastních komunikačních nedostatků dosáhnete schopnosti náležité reprezentace firmy, jejíž jménem vedete telefonickou komunikaci. Naučíte se profesionálně řešit obtížné situace při telefonování.
M-103 Komunikační dovednosti v personalistice
Cílem tohoto vzdělávacího programu je prohloubit komunikační dovednosti personalistů jedné firmy v souladu s firemní kulturou, zajistit jednotné image společnosti prostřednictvím identického vystupování jejích personálních manažerů, komunikační zvládání přijímacího řízení a následné péče o zaměstnance, orientace v platných právních předpisech a jejich implementace do vnitřních předpisů firmy.
M-104 Zásady úspěšné spolupráce manažera a jeho asistentky
Naučit se rozpoznat profesionální přednosti a nedostatky své asistentky. Umění využít asistentských dovedností a podnítit nápravu nedostatků. Vaše asistentka = Váš nejbližší spolupracovník. Vzájemná přizpůsobivost a odpovídající time management. Umění řídit, kárat i hájit svou asistentku.
M-105 Komunikační dovednosti přepážkových pracovníků
Komunikace, její věcná a vztahová rovina - mezilidské vztahy a emoce - manipulace a její formy a taktiky - agresivita, pasivita - principy asertivity - přijímání a podávání kritiky - poznání vlastních schopností sebeprosazení.
M-106 Recepce – vstupní brána do firmy
Důležitost role recepce pro fimu, její základní funkce, uspořádání a obsazení. Trénink profesdionálního vystupování a řešení problémových či zátěžových situací v recepci firmy, efektivní komunikace s klienty i zaměstnanci, význam asertivního jednání pro funkci recepce.
M-107 Vedení lidí pro office managery a vedoucí sekretariátů
Seznámení se základním principem, který určuje náš přístup ke spolupracovníkům, procvičení komunikačních stylů pro vedení a osvojení si vlastního přesvědčivého stylu. Co je delegování, jaké jsou hlavní překážky a rizika spojené s delegováním a možnosti protiopatření.
Pro bližší informace o vzdělávacích programech kontaktujte vedoucího Sekce vzdělávání a certifikací: Rosita.ciglerova@topasistentka.cz
V předmětu zprávy nezapomeňte, prosím, uvést kód programu, o který máte zájem.