Jste tu poprvé? Staňte se členem naší Asociace, zaregistrujte se a získejte výhody
Slečna Martina Vlčková (26 let, Rakovník, Office Manager)
Prošla jsem po střední škole spoustou kurzů a školení. Částečně mi je hradil zaměstnavatel, částečně jsem do sebe investovala sama. Vyplatilo se to a za necelé 3 roky se můj plat zdvojnásobil.
Členem APA jsem se stala, protože se chci dále vzdělávat.
Paní Adéla Rajnochová (37 let, Plzeň, personální ředitelka výrobní firmy)
Schopná a kvalifikovaná interní podpora tvoří akceschopnou firmu. Jedná se o základní kámen, na kterém se z pohledu organizace staví vše ostatní. Prostoru k vlastní iniciativě je na těchto pozicích opravdu mnoho. Záleží na konkrétním pracovníkovi, jak je aktivní a na jeho nadřízených, aby smysluplné a zajímavé iniciativy podporovali a rozvíjeli. Cílený rozvoj zaměstnanců je aktivum, které se firmě vrací ve formě lepší pozice na trhu. Přeji APA hodně úspěchů !
Paní Kateřina Poláčková (36 let, Jindřichův Hradec, asistentka obchodního ředitele)
Až po mateřské a následném rozvodu jsem zjistila, že jsem období do svatby prožila v „blažené“ nevědomosti. Chodila jsme do práce bez jakékoliv ambice postupu a neměla zájem se zdokonalovat. Prostě jsem hlavně snila o svém budoucím „princi na bílém koni“. Můj sen se částečně vyplnil a z krásného vztahu, který je už ale dneska bohužel minulostí, mám 8letého syna.Nejhorší období pak nastalo, když jsem si po rozvodu a nástupu do práce po mateřské uvědomila, že vlastně začínám úplně znova, na pozici, na které jsem pracovala před 12ti lety a vlastně se stejným platem. Váhala jsem se členstvím, ale pak jsem si řekla „neopakuj dvakrát stejnou chybu“ a přihlášku vyplnila. Život je klikatý a rozhodně, když už začínat „znovu“, tak na „vyšších příčkách“.
Paní Jitka Skácelová (41 let, Praha, Projektový manager v oboru gastronomie)
Jsem rozvedená matka. Dceři je 7 let a loni nastoupila do 1. třídy ZŠ. Změnila jsem po 15 letech zaměstnání a nestačím se divit. V minulém zaměstnání jsem zastávala Managerskou pozici a měla za to, že vše zvládám a umím. Ejhle, zjišťuji, že za těch 15 let se svět poněkud posunul dál a já jsem nejspíš zaspala. Můj hlavní handicap je v oblasti IT a v oblasti cizojazyčné korespondence. Navíc si někdy připadám trapně, protože moje role milující matky mě v oblasti všeobecného rozhledu a inteligentní dospělé komunikace posunula někam na úroveň žáka základní školy. Rozhodla jsem se nechat si poradit a něco s tím udělat. Moc důležitá je pro mě taky vyšší úroveň finančního zajištění rodiny.
Slečna Vanda Wohlmutová (25 let, Brno, Junior Marketing Manager)
Vždycky jsem směřovala do Marketingu a chci se v něm rozvíjet i nadále. Je mi ale jasné, že bez pořádného „gruntu“, za který považuji dovednosti svázané s interním chodem firmy to asi nepůjde…
Slečna Věra Dubská (24 let, Praha, Product Manager )
Já absolvuji kurzy tak dva až třikrát ročně. V rámci APA dostanu zajímavé slevy, takže se mi členství mnohonásobně vyplatí. Navíc plánuji celkem velkou změnu image a tam se mi rozhodně poradenství a prima ceny budou také hodit. Přeji hodně zdaru všem kolegyním a kolegům!
Pan Jindřich Podlipný (31 let, Ostrava, manager personální agentury)
My personalisté jsme často konfrontováni s lidskými profesními osudy. V praxi se častokrát potkáváme s šikovnými lidmi, kteří ale bohužel absolvováním školy ukončili vlastní aktivitu v oblasti zdokonalování sebe samotných, nemají představu, kam by chtěli do budoucna směřovat a co by vlastně profesně chtěli dosáhnout.
Počet firem, které soustavně a koncepčně pracují na rozvoji svých zaměstnanců přibývá, ale stále jich ještě není dost. Důvody k tomu spatřuji mimo jiné i v tom, že mnohdy ani sami zaměstnavatelé nemají možnost přímé konfrontace schopností pracovníků.
Asociaci Profesionálů v Administrativě vnímám jako vítanou platformu posilující prestiž profesí svázaných s Office Managementem a ve svém důsledku i s dalšími disciplínami, jako je například Marketing, Firemní finance, Personalistika atd...
Paní Miluše Kadrnochová (32 let, České Budějovice, Office Manager)
Když jsem poprvé kdysi dávno nastupovala do zaměstnání, tak jsem vůbec nevěděla, co vlastně chci dělat. Později mi došlo, že zařazení jako Vedoucí sekretariátu a následně Office manager je přesně práce pro mě. Možnost většího rozhledu, co je v administrativě nového ale vítám i nadále, protože musím držet krok s dobou. Přeji Asociaci hodně spokojených členů, kteří si mohou být do budoucna jistí svojí profesní perspektivou.
Slečna Jiřina Matinelli (24 let, Praha, asistentka)
Účast na všech hromadných akcích mi vždycky byla protivná. Ale fakt je, že sama cítím, že k profesní dokonalosti mám daleko a od členství v APA si slibuji hlavně možnost využít výhod týkajících se sebezdokonalování. Nějaké kroky jsem v tom už udělala sama, ale pořád to není ještě ono, tak, abych si mohla říct, že zvládám vše o.k.
Pan Karel Vondrouš (35 let, Mladá Boleslav, ředitel a majitel velkoobchodní firmy)
Jsou firmy, kde fungují Asistentky jenom jako ozdoby a jejich pracovní náplní je především vaření dobré kávy. Buď je to tím, že nedostanou žádný prostor k svojí iniciativě, nebo jednoduše nejsou Asistentkami, jakými by měly být.
Asistentky v naší firmě odvádějí velice zodpovědnou a náročnou práci a stejně jako od všech podřízených od nich očekávám maximální nasazení, nadprůměrné schopnosti, efektivní využívání pracovní doby, loajalitu a navíc i schopnost nahlas vyslovit svůj konstruktivní názor.
Asistentka je rovnoprávným členem týmu a spolu se svým nadřízeným tvoří v ideálním případě sehraný tým. Bez správného využívání (ale ne zneužívání!) schopné asistentky dokáže Manager jenom část ze svých úkolů.
Podmínkou k vytvoření takovéhoto ideálního stavu ovšem je, aby nejen Manager byl schopen delegovat srozumitelně úkoly, stanovovat priority atd., ale aby i Asistentka byla na patřičné úrovni.
Podporuji jakékoliv aktivity vedoucí k tomu, aby všichni moji podřízení byli schopní zodpovědně a úspěšně pracovat, rozvíjeli se a šli s dobou. Přeji APA hodně úspěchů a věřím, že svým dílem pomůže při osvětě schopných pracovníků.
Pan Jaroslav Gruber (23 let, Liberec, recepční)
Chci napsat jenom to, že je pro mě úplně logické, proč se stávám členem Asociace Profesionálů. Chci být v rámci Office managementu prostě nejlepší a vyrovnat se plnohodnotně převládajícím ženám. Mimochodem v soutěži o nejlepšího kancelářského pracovníka zvítězil před několika lety v Německu muž! No a slevy se budou taky hodit, tak proč ne?
P.S.: Jenom nechápu, proč jsem se dočetl, že slevy na zákroky estetické medicíny jsou určené pro členky. V poslední době přibývá i hodně nás – mužů.