TOPasistentka.cz

  • OSOBNOSTI
  • KARIÉRA
  • VZDĚLÁVÁNÍ
    A KURZY
  • IMAGE A STYL
  • NABÍDKY PRÁCE
  • SOUTĚŽ
  • PORADNY
  • TESTY
  • PŘIDEJTE SE K NÁM

Asociace Profesionálů v Administrativě - TOPasistentka o.s.

  • Aktuality
  • Kalendář akcí
  • Topasistentka ČR 2010
  • Topasistentka ČR 2009
  • O Asociaci
    • Úvodní slovo
    • Poslání a cíle
    • Členství v APA
    • Sekce APA
    • Orgány APA
    • Stanovy
  • Napsali o nás
  • Výhody a podmínky členství
  • Přihláška online
  • Fotogalerie
  • Partnerské projekty
  • Dokumenty Asociace
    • Archiv Bulletinů
    • Zápisy z členské Konference
    • Zprávy prezidia
    • Informace Sekcí
    • Ostatní dokumenty
  • Pro média
  • FAQ
  • Kontakty
  • Vytvořit nový účet
  • Zapomněli jste heslo?
  • Nová registrace
  • Zapomněli jste heslo?

Partnerské projekty

ASISTENTKA
ASISTENTKA

"MUŽ"
"MUŽ"

PROFIOFFICE CONSULTING
PROFIOFFICE
CONSULTING

Domů › Jak a kam postupovat v kariéře

Jste tu poprvé? Staňte se členem naší Asociace, zaregistrujte se a získejte výhody

Jak a kam postupovat v kariéře

foto

Dosáhněte 3násobného platu během 5ti let, získejte sebevědomí, zodpovědnost a
dejte správný směr svojí kariéře.

Začněte tím, že ohodnoťte sami sebe s využitím SWOT analýzy, kterou naleznete ve článku pod názvem „ Jaká je Vaše tržní hodnota“.

Krok 1

  • Na základě SWOT analýzy vyberte ty oblasti, které sami na sobě hodnotíte jako podprůměrné
  • Na stránkách alespoň 2-3 internetových serverů nabízejících práci najděte pozice, které jsou velmi příbuzné té, kterou nyní vykonáváte, nebo jste vykonávali jako poslední. Porovnejte požadavky v inzerátech se svými schopnostmi.
  • Na inzertních serverech se rozhlédněte i po pozicích, které by podle Vás měly být těmi, ke kterým chcete směřovat. Porovnejte opět požadavky na tyto pozice se svými schopnostmi.

Krok 2

  • Pokud jste v předchozím kroku byli pečliví a upřímní, jste na nejlepší cestě si stanovit svoje první cíle sebezdokonalení
  • Pečlivě posuďte svoje možnosti v souladu s otázkami zmiňovanými obšírněji ve článku „Vaše kariera a Váš osobní život“
  • Nezapomeňte si také stanovit, kolik finančních prostředků si můžete dovolit do svého sebezdokonalování investovat, případně se poraďte se svým zaměstnavatelem, zda by byl ochoten Vám finančně přispět.
  • Stanovte si cíle, které budete cele naplňovat v prvním roce a stanovte si dlouhodobější cíle, které budete tento rok naplňovat částečně (např. naučit se cizí jazyk bývá cílem, k jehož realizaci běžně potřebujeme více než jeden rok, to znamená například – „tento rok se naučím Německy do úrovně B1, příští rok …“.atd..).
  • Kombinujte sebezdokonalení do několika oblastí (např.: jazyky, IT, komunikace a společenský život, zdravý životní styl, etiketa) Nezapomeňte na další oblasti jako například – rodina, sebeorganizace, vyřešení dlouhodobých nepříjemností apod...)
  • Zorientujte se detailně v oblasti „měkkých dovedností“ – co mezi ně řadíme,??? to samé proveďte v oblasti IT. Často si pod pojmem komunikace lidé představují například pouze schopnost mluvit spisovně! Přitom oblast komunikace je velice rozsáhlá.

Krok 3

  • Požádejte známého, případně personálního konzutanta, který je schopen Vás strukturovaně zorientovat v oboru, ke kterému chcete směřovat. Nechte si otevřít oči, jaká je pracovní náplň, možnosti uplatnění a požadavky. Případně následně upravte svoje kroky směrem k co nejvyšší efektivitě sebezdokonalení.
  • Pracujte na sobě soustavně a vytrvale. Začátky jsou těžké, ale vyplatí se to.

Návratnost investic vložených do Vašeho sebezdokonalení – příklad:

Rok 1 - počáteční plat 18.000 Kč/měs., investice v průběhu roku - 12.000 Kč, zvýšení platu na konci roku o 6.000 Kč/měs.

Rok 2 – plat 24.000 Kč/měs., investice v průběhu roku – 18.000 Kč, zvýšení platu na konci roku o 4.000 Kč/měs.

Rok 3
– plat 28.000 Kč/měs., investice v průběhu roku – 22.000 Kč, zvýšení platu na konci roku o 6.000 Kč/měs.

Rok 4 – plat 34.000 Kč/měs., investice v průběhu roku – 28.000 Kč, zvýšení platu na konci roku o 8.000 Kč/měs.

Rok 5 – plat 42.000 Kč/měs., investice v průběhu roku – 35.000 Kč, zvýšení platu na konci roku o 12.000 Kč/měs. Konečný plat 54.000 Kč/měs.

Na závěr uvádíme několik údajů týkající se znalosti cizích jazyků, které by vás mohly zajímat:

- asi 60 % pracovníků v administrativě hovoří alespoň jedním světovým jazykem na pokročilé úrovni, cca 30 % pracovníků v administrativě hovoří alespoň dvěma světovými jazyky na pokročilé úrovní, cca 10 % pracovníků v administrativě hovoří alespoň třemi světovými jazyky na pokročilé úrovni. Nejčastěji poptávanými jsou znalosti následujících jazyků 60 % AJ, 19 % NJ, 6 % FrJ, 6 % RJ, 4 % ŠpJ, 4 % ItJ .

Pro vaší další individuální orientaci a možnost konzultace kontaktujte sekci vzdělávání či sekci kariéry APA.

 

  • Osobní image
  • Jaká je Vaše tržní hodnota?
  • Co může ohrozit Vaší kariéru?
  • Profesionální dojem
  • Práce na půl úvazku
  • Péče o vlasy a účesy
  • Vaše kariéra a Váš osobní život
  • Styl oblékání
  • Etiketa na pracovišti
  • Řeč těla
  • Představování a podání ruky
  • Úspěšní kolegové ve světě
  • Platy v administrativě v ČR a ve světě

 

  • Poradna
  • Vaše personální agentura



nabídka pracovních pozic

Spráce.cz

Z oboru "Administrativa, organizace"

top kurzy

Kurzy reklamy a marketinguJazykové kurzy – Praha, Ostrava, Brno, PlzeňRekvalifikační kurzy

Partneři




PARTNEŘI

Stavební systém EXTHERM přináší kompletní řešení pro vaše fasády, jako je fasádní polystyren, fasádní barva a fasádní omítka.

Copyright © Topasistentka
Zveřejněné materiály jsou chráněny autorským zákonem. Kopírování a šíření jakékoliv části obsahu bez svolení autora je zakázáno.
realizace: WEBMINT s.r.o. design: studio EM a Artfocus